Technická podpora SOLIDWORKS

Hledáte radu nebo pomoc?

Komu je technická podpora určena

Technická podpora je určená především zákazníkům společnosti 3E Praha Engineering, a.s. Požadavky zákazníků s platnou údržbou řešíme prioritně. Ostatním zákazníkům bez placené podpory poskytujeme technickou podporu v omezeném rozsahu.

Jak nejlépe kontaktovat naší technickou podporu?

Pro naše zákazníky s platnou údržbou nebo 3E Servisem máme několik možností, jak kontaktovat naše technické oddělení. Naši technici jsou Vám k dispozici každý všední den od 8:00 do 16:30 hodin.

Zákazníkům bez platné údržby doporučujeme při kontaktování technické podpory využít prioritně online formulář.

Údržba software

S předplacenou údržbou získá zákazník přístup k novým verzím softwaru, servisním balíčkům a zdrojům s přidanou hodnotou (přístupy na portály, certifikace, atd.), které poskytuje přímo výrobce software a dále pak možnost čerpat výhody technické podpory poskytované naší společností.

3E Servis

3E Servis představuje alternativní řešení pro zákazníky, kteří chtějí čerpat výhody neomezené technické podpory, ale nevyžadují upgrady a aktualizace software. 3E Servis je časově omezená služba, kterou lze zakoupit vždy dvanáct měsíců a je možné ji kdykoliv a za stejných podmínek i prodloužit. Oddělení technické podpory řeší technické dotazy a požadavky u všech produktů nabízených naší společností.

S čím vším Vám naši technici pomůžou:

File could not be opened. Check the file's permissions to make sure it's readable by your server.

*Doba odezvy udává, do kdy bude zákazník informován o začátku řešení jeho požadavku. Doba odezvy se počítá jen v pracovní době technické podpory.

Poptávka softwaru